ONS CADEAU AAN JOU,
EEN GRATIS WEBSHOP
Wanneer je klant wordt bij ons, ontvang je van ons het Kleding Management Systeem helemaal gratis. Waarom? Omdat een van onze kernwaardes is om het leven van ons beide makkelijker te maken. Zodra je samen met onze accountmanager de collectie hebt bepaald, wordt de collectie aangemaakt in het systeem. We vragen je om vervolgens een lijst aan te leveren met de volgende gegevens.
-
Volledige naam medewerker
-
Functie omschrijving
-
Credit, bedrag of punten (dit bepalen we samen)
-
E-mailadres
Deze gegevens gaan we importeren in het Kleding Management Systeem. De volgende fase is het bepalen van de maten. Hiervoor kun je pasmaten bestellen an anders komen we langs om de maten op te nemen. In sommige gevallen kunnen medewerkers rechtstreeks in de webshop bestellen.
Bestellen
Wanneer je via S.E.M. besteld ontvang je een orderbevestiging zonder leverdatum. Zodra de artikelen door ons zijn ingekocht ontvang je nogmaals een orderbevestiging. Hierop staat de verwachte leverdatum vermeld. Op deze manier kunnen we jouw orders nog betrouwbaarder plannen. Leverdata en historie zijn allemaal terug te vinden in jouw S.E.M. omgeving. Uiteraard mag je ons altijd bellen met vragen over jouw orders.
Doordat jouw collectie in S.E.M. is opgenomen kunnen er geen foutieve bestellingen meer geplaatst worden. Daarnaast wordt het bestellen van de kleding een kwestie van een aantal klikken. Je hoeft geen bestellingen meer uit te werken in complexe excel sheets of emails maar besteld met slechts een paar drukken op de knop.
Portals
Inkopers portal:
S.E.M. wordt opgeleverd met eigen huisstijl elementen. Tevens krijg je de beschikking over een dashboard waar de gegevens worden getoond die belangrijk zijn voor de inkoper, controller of directie:
-
Producten inzien
-
Personeel inzien, toevoegen en beheren
-
Maten van personeel beheren (instel optie)
-
Bestellen voor werknemer(s)
-
Credits toekennen aan werknemer, afdeling of project
-
Opmerkingen bij toevoegen van credits
-
Bestellingen inzien
-
Status van de orders inzien
-
Accorderen van binnenkomende producten
-
Accorderen van bestellingen (samengevoegde bestelling)
-
Uitgebreide historie inzien
Werknemer portal:
Het inlogportal van de werknemer is afgeleid van wat de leidinggevende of directie ziet echter met enkel afgesproken opties zoals:
-
Producten inzien en eenvoudig bestellen
-
Accorderen van ontvangen producten
-
Eigen gegevens wijzigen
-
Maten aanpassen (instel optie)
-
Dashboard met informatie over budget en resterend budget (optie)
-
Inzicht openstaande orders
-
Feedback geven en ontvangen van vragen